Ei vain yksinkertaisesti ehdi blogiin nyt...kiireesti luen toisten blogeja, mutta päivitykset on mitä on, sorge!!!

Olen nyt "matkustellut" runsaasti ja siksikin päivitykset viivästyy. Viikon sisällä olen ajanut autolla tai istunut kyydissä lähemmäs 1500 km ja käynyt päivämukin Helsingissä Forma -messuilla, (kylläkin lentäen)....ja ei siinä vielä kaikki tottakai olen hoitanut myös työni. Reissuihmisenä mottoni on kuitenkin aina että "illaksi kotiin" joten siksi olen ehtinyt käydä Tornio-Haparannalla, Oulussa ja Iissä sekä Rovaniemellä.

Nyt oli hyvä Forma, vaikka esillä oli joulua niin sitä ei ollut liikaa, tuotteet olivat jotenkin käytännöllisiä ja ehkä enemmän sisustustuotteita kuin krääsää...liekkö tämä niin sanottu taantuma parantanut messujakin.

Alunperin tarkoitus oli ottaa oma osasto yritykselleni ja mennä myymään rautalankatuotteitani, mutta siitä ajatuksesta luovuin...olin kuitenkin "apuostajana" paikallisen lahjatavaraliikkeen omistajalle.

Pyydän kärsivällisyyttä teiltä vierailijat...päivitykset tihenee talven lähestyessä.

...niin ja nyt valmistelen itseäni  ja kuopusta sinne Japaniin. Ainoastaan kuopus on sinne lähdössä, mutta henkisesti valmistan siihen itseänikin ja paljon on tarvikkeita hankittava ja asioita hoidettava kaverina.