Muutama vuosi sitten kävin värianalyysissä Rovaniemellä. Värit ovat aina merkinneet minulle todella paljon ja siksi analyysi oli ihana matka itseeni.

Analyysin mukaan olen Vastakohtainen keisarillinen talvi. Kuulostaa hienolta.

Eipä ole vaikea arvata mikä on lempivärini, se on pinkki ja kaikki lilan eri sävyt.  Yllätys oli kuitenkin, että kartassani oli niin paljon harmaan eri sävyjä, itse olen sitä mieltä että harmaa sopii varpuselle kun sen pitää pystyä maastoutumaan/piiloutumaan vihollisia vastaan, mutta että minulle?!??? Toinen väri josta en erityisemmin pidä on vihreä. joitakin vaaleita vihreän sävyjä olen kuitenkin suostunut hankkimaan. Totuushan on että erilaiset vihreän ja turkoosin sävyt saavat ihon näyttämään kauniilta. Tässäpä karttani.

1240296108_img-d41d8cd98f00b204e9800998e