Tämä ei ole mikään laihdutusblogi, mutta en malta olla kertomatte Teille kun olen niin innoissani.

Olen nyt 5 päivää ollut tällä vähähiilarisella ruokavaliolla, olen sen parhaaksi havainnut kun kokemuspohjaa on kaikista muistakin ruokavalioista.

Elikkäs on vain yksi tiukka sääntö:

SOKERI POIS KOKONAAN!  -ainaki aluksi-

Nyt viien päivän aikana on jo 2,5 kg lähtenyt. Toki tätä massaa on, mutta jostain täytyy aloittaa ;D

Olen keväästä asti kyllä vältellyt leipää, mutta muuten syönyt melko normaalisti ja toden totta paino on pysynyt melko hyvin kurissa viime kevään -13 kg:stä oli tullut takaisin vain 2-3 kg ja nyt nekin siis jo karistettu ja hyvä vauhti jatkuu.

Tässä pari kuvaa mitä syöpöttelen aamupalaksi useimmiten.

Aamupala on tuossa klo 10 ja sitten seuraava ruoka jotain klo 14 ja sitten iltaruoka klo 17-18 ja joskus myös iltapala. Iltapalaksi sama satsi kuin tässä tuo jälkkäri eli jogurttia ja mantelia/pähkinöitä.

Munakas 2 munaa ja loraus oikeaa kermaa, paistetaan pienessä määrässä voita(1 tl). Jäävuorisalaattia , 2 siivua Kippari savujuustoa, pieni pala aurajuustoa ja 2 -5 rkl raejuustoa.

Aamupalan jälkkäriksi 1,5 dl jogurttia ja 2 rkl mantelirouhetta. Tätä voin ottaa myös päivällä ja illalla jos nälkä kurnii. Olen päättänyt, että sekuvain ei syödä!