Nyt onkin ollut melkoista haipakkaa tällä tytöllä.

Olette varmaan kuulleetkin, että valmistuin Visualistiksi eli sain virallisesti paperit 20.10.2011 Markkinointiviestinnän ammattitutkinto on siis plakkarissa AJK jatkokoulutus Vantaalta on todistuksen antaja.

Toinen juhlan aihe on yritykselläni. 31.10. tuli kymmenen vuotta siitä kun perustin oman pikkurikkisen firman, eli kirjoitin Ky:ni ilmoituksen kaupparekisteriin ja muihin rekistereihin...virallisesti kaupparekisteriin se on merkitty kuitenkin vasta 31.12.2001.

...Ja sitten moneet ovat kyselleet, että vietänkö omia vuosikymmenjuhlia joulukuussa ja vastaus on, että en vietä mitään julkisia juhlia. Olen kutsunut muutamia minulle tärkeitä ihmisiä kakuttelemaan kanssani, mutta muuten minulla ei ole vastaanottoa tulevana viikonloppuna. Tämä järjestely yksinkertaisesti siksi, että olen syntynyt talvella ja tila kodissamme on kuitenkin rajallinen kun ulkotilaa ei ole nyt mahdollista ottaa käyttöön. Toivon, että  ystäväni ymmärtävät tämänkin näkökulman asiaan Olen LOMALLA 30.11.-6.12. välisen ajan.

Mie itte tässä kuvassa Ilomantsin mummolassa joskus vuonna 1967